Ми в Facebook |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
У періоди криз діти найбільш вразливі. Коли кризові ситуації зачіпають їх безпосередньо або ж діти піддаються впливу обставин, що завдають психологічної чи моральної травми через засоби масової інформації, важливо захищати їх емоційне благополуччя так само, як і фізичну безпеку. Далі пропонуються рекомендації про те, як батьки можуть допомогти своїм дітям впоратися з важкими подіями.
1. Будьте обізнані про поширені реакції дітей на травмуючі ситуації
...
Читати далі »
Переглядів:
197
|
Додав:
gimnazija
|
Дата:
12.10.2020
|
|
Ваша дитина не любить ходити до школи? Вам доводиться щодня змушувати її прокидатись, збиратись і йти на уроки? Ви боїтесь, що це може стати звичкою, і вона втратить інтерес до навчання? Якщо ви стурбовані зростаючою ненавистю дитини до школи і хочете допомогти їй просто зараз, вам варто прочитати цю статтю!
Далі описуються можливі причини того, чому діти ненавидять школу, а також пропонуються рекомендації, які допоможуть батькам впоратись із цим.
1. Різке збільшення академічного навантаження. Іноді можна помітити, що дитина раптово змінила своє ставлення до школи, особливо це помітно на початку нового навчального року.
Дитина може відчувати труднощі адаптації до зміни темпу навчання в порівнянні з попереднім класом (роком).
Навчальний план може здатись їй занадто важким або дитина відчуває перевантаження чере
...
Читати далі »
Переглядів:
208
|
Додав:
gimnazija
|
Дата:
12.10.2020
|
|
Виховання в сім'ї є першоосновою розвитку особистості дитини. Духовний вплив батьківського дому на формування особистості дитини здійснюється завдяки щирій материнській ласці, небагатослівній любові батька, домашньому теплу, затишку, захисту, сімейній злагоді
Особливу роль у родинному вихованні відіграє загальний психологічний мікроклімат, настрій, уклад, спрямованість (дотримання родинного виховання). Ось вони, складові на підставі власного досвіду, досвіду батьків нашої школи.
Приймайте дитину такою, якою вона є. Природа створює дитину досить складно, перемішуючи у спадкових генах якості не тільки прямих батьків, а й сотні її предків. Через це в одній сім'ї народжуються різні за здоров'ям, розумом, красою діти. І тільки діяльна батьківська любов допоможе одним розвинути свою красу, розум, здоров'я, а іншим - а в сім'ї українців повинно бути багато дітей - скоректува
...
Читати далі »
Переглядів:
171
|
Додав:
gimnazija
|
Дата:
12.10.2020
|
|
Вибираємо мотивацію — внутрішню і зовнішню
Про внутрішню мотивацію ми рідко замислюємося. Це наші щирі бажання і, щоб пояснити свій стан, достатньо одного слова — «хочеться». Діти із задоволенням слухають музику улюбленої групи, майструють щось своїми руками або читають пригодницькі романи, тому що їм подобається це робити.
Зовнішня мотивація буває різною — від кишенькових грошей до оцінок у школі. Вона зводиться до фрази: «Зроби ось так — і отримаєш ось це».
Психолог Альфі Кон у книзі «Покарання нагородою» застерігає не тільки батьків, але й вчителів від різних заохочень. Одні батьки обіцяють відвести дитину в зоопарк за гарне навчання, інші купують гаджети або навіть платять гроші. Проблема в тому, що це не працює: школяр вчиться так само погано, а на додачу ще й ображається, що не о
...
Читати далі »
Переглядів:
212
|
Додав:
gimnazija
|
Дата:
12.10.2020
|
|
Не робіть роботу за дітей
Дитина пролив воду на підлогу - не поспішайте витирати калюжу, краще нагадайте, де взяти паперовий рушник або ганчірку. Школяр отримав незвичайне домашнє завдання - поговоріть про те, як, на його думку, його потрібно виконати. Щоб дитина навчилася приймати рішення і робити висновки, батькам необхідно виробити звичку ставити йому навідні запитання, а не давати вказівки і готові алгоритми.
Заохочуйте самостійну гру
Надавайте дітей самим собі, залишаючись спостерігачем. Це спонукає їх вигадувати гри з трьох паличок, уявні світи, нестандартний дозвілля. Дозвольте дітям нудьгувати і не прагнете на кожне «мені нудно» запропонувати список розваг. Іноді варто сказати: «Ну, так поскучати трохи», як через п'ять хвили
...
Читати далі »
Переглядів:
324
|
Додав:
gimnazija
|
Дата:
12.10.2020
|
| |
|
|
|
Директор гімназії |
Ониськів Ігор Теодорович
Робочий телефон: (03241)51-380 |
Для учнів, батьків |
Розклад дзвінків
1 урок - 8.30 – 9.15
2 урок - 9.25 – 10.10
3 урок - 10.25 – 11.10
4 урок - 11.30 – 12.15
5 урок - 12.25 – 13.10
6 урок - 13.20 – 14.05
7 урок - 14.15 – 15.00
8 урок - 15.05 – 15.50
|
Анонс новин |
Сьогодні матеріалів немає. |
Погода |
|
Календар |
« Жовтень 2020 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|