Миколаївська  гімназія 
     
 Миколаївської міської ради Стрийського району
          Львівської області
  
Львівська обл., м.Миколаїв, пл.Ринок,23, e-mail: Mykolgimnaziya@gmail.com, тел.51-380
 

Меню сайту
Корисні посилання
>
Ми в Facebook
Новини освіти
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 205
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

    

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства освіти і науки України

22/06 2015 р. № 669

Програма

дослідно-експериментальної роботи за гемою

«Система формування ціннісних орієнтацій учнів засобами мовно-літературної освіти»

на 2015-2020 роки

 

Зміст роботи

Строк

виконання

Очікувані результати

 

І (організаційно-підготовчий) етап (вересень 2015 р. - жовтень 2016р.)

1.

Проведення організаційних нарад, науково- методичних консультацій з учасниками дослідно- експериментальної роботи з метою підготовки їх до інноваційної діяльності та вивчення змісту дослідно-експериментальної роботи.

Вересень-

листопад 2015 р.

Підготовка педагогів до участі в дослідно-експериментальній роботі та реалізації завдань експерименту.

 

 

 

2.

 

Вивчення інноваційного потенціалу, яким володіє педагогічний колектив, та визначення прогресивних педагогічних технологій, якими повинен володіти колектив для реалізації завдань експерименту.

Жовтень-

грудень 2015 р.

Визначення рівня готовності педагогічних працівників навчального закладу до інноваційної діяльності, володіння учасниками педагогічного процесу інноваційними технологіями, які забезпечують реалізацію змісту дослідження.

3.

Розробка концепції зі створення системи формування ціннісних орієнтацій учнів засобами мовно-літературної освіти (на базі визначених загальноосвітніх навчальних закладів)

Листопад - грудень 2015 р.

Наукове обґрунтування досліджуваної проблеми.

4.

 

Проведення ґрунтовного аналізу:

філософської, педагогічної, психологічної та методичної літератури з проблеми формування ціннісних орієнтацій учнів засобами мовно-літературної освіти; досвіду загальноосвітніх . навчальних закладів щодо створення відповідного освітнього середовища, сприятливого для сторення системи формування ціннісних орієнтацій засобами мовно-літературної освіти.

Листопад

2015р.

травень

  1. р.

Вивчення питання історії розвитку та сучасного стану проблеми, що досліджується; визначення сутньої єдності досліджуваного явища, теоретичних підходів, перегляд окремих теорій, оцінювання попередніх надбань.

Історично-педагогічний та порівняльний аналіз розвитку досліджуваної проблеми.

Підвищення теоретичної підготовки педагогів та рівня їх самоосвіти з проблеми дослідження.

5.

Інформаційне забезпечення експериментальної діяльності.

»

Листопад

2013   р. - червень

  1. р.

Підтримка сайтів ЗНЗ; створення інформаційного простору загальноосвітніх навчальних закладів, що запроваджують експеримент всеукраїнського рівня; підготовка термінологічного глосарію щодо експерименту.

6.

Визначення та уточнення функціональних обов'язків педагогічного колективу у системі вирішення завдань експерименту.

Вересень

Жовтень

2015 р.

Забезпечення ефективності проведення експерименту.

 

 

 

 

 

7.

Налагодження співпраці з вищими навчальними закладами, науково-дослідними інститутами та центрами для проведення спільної науково- дослідної, експериментальної та пошукової роботи.

Листопад -

грудень 2015 р.

Укладання угод про співробітництво. Організація супроводу щодо підвищення професійної компетентності педагогів.

8.

 

Організація роботи психолог-педагогічного супроводу експерименту.

Постійно

Підвищення рівня психолого- педагогічних знань педагогів.

9.

Формування творчих груп експериментального навчального закладу за темою дослідження.

Жовтень 2015 р.

Активізація творчого мислення вчителів. Залучення творчих вчителів до комплексного дослідження.

10.

Проведення круглих столів, нарад, інших зібрань науковців і вчителів за темами:

«Система формування ціннісних орієнтацій учнів загальноосвітніх навчальних закладів».

«Створення сприятливого середовища для формування ціннісних орієнтацій учнів засобами мовно-літературної складової в процесі навчання та виховання».

Жовтень

  1. р. травень
  2. р.

Підвищення професійного фахового рівня учасників експерименту.

11.

Підведення підсумків І (організаційно- підготовного) етапу дослідно-експериментальної роботи.

Жовтень 2016 р.

Звіт про завершення І (організаційно- підготовчого) етапу дослідно- експериментальної роботи.

II (концептуально-діагностичний) етап (листопад 2016 р.-жовтень 2017 р.)

1.

Визначення і теоретичне обґрунтування організаційно-педагогічних умов для створення системи формування ціннісних орієнтацій учнів засобами мовно-літературної освіти в процесі навчання та виховання

Г рудень 2016р.

Наукове обґрунтування організаційно- педагогічних умов для формування ціннісних орієнтацій засобами мовно- літературної складової в процесі навчання та виховання.

2.

Визначення критеріїв, показників та рівнів розвитку в учнів відповідних здібностей і обдарувань.

Грудень 2016 р.

Створення системи дослідження рівня розвитку в учнів відповідних здібностей і обдарувань.

Підготовка інструментарію дослідження.

3.

Діагностування рівнів розвитку в учнів відповідних здібностей і обдарувань.

Січень лютий 2016 р.

Забезпечення психологічного супроводження розвитку в учнів відповідних здібностей і обдарувань. Аналітичні висновки про визначені рівні розвитку в учнів відповідних здібностей і обдарувань.

4.

Проведення діагностування творчих здібностей учнів, їх творчої активності та здатності до саморозвитку та самовдосконалення.

Січень лютий 2016 р.

Виявлення творчих здібностей учнів 3 метою розширення змісту, форм та методів навчально-виховної та позакласної роботи у навчальному закладі.

5.

Визначення індивідуальних траєкторій розвитку кожного учня з . урахуванням його поглядів, інтересів, потреб, здібностей і талантів.

Березень квітень 2016 р.

Забезпечення індивідуального розвитку учнів.

6.

Здійснення діагностики педагогічної компетентності педагогічних працівників навчальних закладів з проблеми дослідження.

Квітень 2016 р.

Визначення рівня професійної компетентності педагогічного колективу.

7.

Аналіз та відбір існуючих у педагогічній практиці інноваційних педагогічних технологій, методів та методик, які забезпечують розвиток здібностей талановитих дітей.

Квітень- травень 2016 р.

Створення банку інноваційних педагогічних технологій, методів, методик, які забезпечують розвиток  філологічно обдарованих дітей 

8.

Визначення змісту, форм та методів навчально- виховного процесу у навчальному закладі відповідно до проблеми дослідження.

Травень 2016 р.

Спрямування змісту навчально- виховного процесу на розвиток та реалізацію здібностей талановитих, обдарованих дітей, стимулювання творчої роботи учнів та педагогів, активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами мовно- літературної складової в процесі навчання та виховання.

9.

Розробка навчального, навчально-методичного, методичного, управлінського забезпечення процесу виявлення та розвитку в учнів відповідних здібностей і обдарувань.

Грудень 2016 р. - травень 2017 р.

Науково-методичне забезпечення процесу розвитку та підтримки талановитих, обдарованих учнів.

10.

Розробка основних компонентів методичної системи , підготовки педагогів до активізації в учнів філологічної творчості та розвитку необхідних для неї якостей.

»

Травень червень 2016 р.

Забезпечення постійного цілеспрямованого підвищення професійної компетентності та кваліфікації педагогічних працівників навчального закладу шляхом використання різноманітних форм методичної роботи.

11.

Здійснення науково-теоретичної підготовки педагогічного колективу за темою експерименту.

Серпень

2016р.

Програма науково-теоретичної підготовки педагогічного колективу, яка спрямована на підвищення кваліфікації з питань організації процесу розвитку та підтримки талановитих, обдарованих учнів.

12.

Підведення підсумків II (концептуально- діагностичного) етапу дослідно- експериментальної роботи.

Жовтень 2016 р.

Звіт про завершення II (концептуально- діагностичного) етапу дослідно- експериментальної роботи.

III (формувальний) етап (жовтень 2017 р. - жовтень 2019 р.)

1.

Експериментальне впровадження концепції формування ціннісних орієнтацій учнів засобами мовно-літературної освіти в процесі навчання та виховання (на базі визначених загальноосвітніх навчальних закладів).

Жовтень

  1. р. - березень
  2. р.

Організація навчальної, позаурочної та позашкільної роботи, яка передбачає досягнення учнями високого рівня знань у філологічних галузях.

Побудова змісту навчально-виховного процесу з урахуванням навчально- пізнавальних інтересів, нахилів, здібностей і потреб учнів.

2.

Впровадження у навчально-виховний процес навчального закладу інноваційних педагогічних технологій, методів, методик, які забезпечують розвиток здібностей талановитих дітей.

Жовтень

  1. р. - березень
  2. р.

Забезпечення реалізації змісту дослідження.

Підвищення ефективності навчально- виховного процесу.

3.

Практична апробація навчального, навчально- методичного, методичного, управлінського забезпечення процесу виявлення та розвитку в учнів відповідних здібностей і обдарувань.

Жовтень

  1. р. червень
  2. р.

Створення сприятливого освітнього середовища для виявлення та розвитку в учнів відповідних здібностей і обдарувань.

4.

Здійснення поточного діагностування творчих здібностей учнів, їх творчої активності та здатності до саморозвитку та самовдосконалення.

Жовтень 2018 р. - березень 2019

З’ясування та аналіз результатів дослідження.

5.

Підведення підсумків III (формувального) етапу дослідно-експериментальної роботи.

Жовтень 2019 р.

Звіт про завершення III (формувального) етапу дослідно-експериментальної роботи.

IV (узагальнювальнин) етап (листопад 2019 р. - листопад 2020 р.)

1.

Здійснення контрольного діагностування творчих здібностей учнів, їх творчої активності та здатності до саморозвитку та самовдосконалення.

Листопад 2019 р.

Визначення впливу створеного у навчальному закладі освітнього середовища на підвищення ефективності навчально-виховного процесу в аспекті дослідження.

Оформлення висновків про ефективність створених умов.

   2.

Здійснення аналізу ефективності впровадження концепції система формування ціннісних орієнтацій учнів засобами мовно-літературної освіти (на базі визначених загальноосвітніх навчальних закладів).

Грудень 2019 р.

Аналітичні висновки про ефективність запропонованої моделі.

3.

Визначення співвідношення результатів експерименту з поставленою метою та завданнями.

Січень лютий

2020 р.

Аналітичні висновки про досягнення мети дослідно-експериментальної роботи та результативність діяльності суб’єктів експерименту.

4.

Визначення факторів та чинників, які впливають на підвищення ефективності навчально-виховного процесу в аспекті дослідження.

Березень 2020 р.

Обґрунтування закономірностей, які впливають на підвищення ефективності навчально-виховного процесу в аспекті

Директор гімназії

Ониськів Ігор Теодорович Робочий телефон:
(03241)51-380
Це слід знати!
1. Усе про COVID19
2. Гігієна рук
3. Відеоролик про коронавірус
Для учнів, батьків
Розклад дзвінків
1 урок - 8.30 – 9.15
2 урок - 9.25 – 10.10
3 урок - 10.25 – 11.10
4 урок - 11.30 – 12.15
5 урок - 12.25 – 13.10
6 урок - 13.20 – 14.05
7 урок - 14.15 – 15.00
8 урок - 15.05 – 15.50
Онлайн-ресурси
1. Бібліотека школяра
2. Курси Prometeus
3. Відеоуроки на Youtube каналі
4. Історія України дистанційно
5. Освітня платформа
Learning.Ua
6. Безкоштовні відеоуроки з математики та фізики для 4-11 класів на youtube-каналі "Топ Школа"
7. Онлайн перевірка знань в ігровій формі LearningApps
8. Інтерактивне навчання на сайті MozaWeb
Пошук
Анонс новин
Сьогодні матеріалів немає.
Погода
Погода Миколаїв
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту
Відділ освіти Миколаївської РДА
Вербізька ЗОШ MON
Copyright MyCorp © 2024

Конструктор сайтів - uCoz