Одним з найактуальніших і соціально значущих завдань, що стоять перед нашим суспільством сьогодні, безумовно, є пошук шляхів зниження зростання злочинів серед молоді та підвищена ефективність їх профілактики. Необхідність якнайшвидшого вирішення цього завдання обумовлена не тільки тим, що в країні продовжує зберігатися досить складна криміногенна ситуація, але, перш за все тим, що в сфери організованої злочинності втягується все більше і більше неповнолітніх.
Найбільш істотною причиною правопорушень неповнолітніх є недоліки в їх моральному вихованні. Вікові особливості неповнолітніх вимагають психологічно та методичнограмотного підходу до цього контингенту учнів.
Тому організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків на основі гуманізації сучасної школи є необхідною складовою виховного процесу. Саме цю проблему розглядали на засіданні кафедри класних керівників, на якому педагоги мали змогу обговорити питання:
- особливості педагогічного керівництва в роботі з важковиховуваними дітьми, з якими ознайомила практичний психолог Артимко С.І.;
-про роль Ради профілактики правопорушень у вирішенні проблеми важковиховуваних учнів виступила Кобрин О.І., заступник директора.
Також класні керівники ознайомилися з методичними рекомендаціями щодо виявлення проявів та запобігання дитячій бездоглядності, які для обговорення запропонувала Терлецька Л.С.
|