У рамках конкурсу на кращий урок з використанням інтерактивної дошки вчителем української мови та літератури Онишко Л.В. було проведено урок-проект у 3(7)-Б класі з української мови «Прислівник як частина мови». Завданням уроку було поглибити знання учнів про прислівник як самостійну незмінну частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити прислівники в тексті, їх характеризувати (визначати значення, синтаксичну функцію). Рубрики уроку-телепередачі «Події останньої доби», «Актуальне інтерв’ю», «Сьогодні в ефірі», «Погляд на проблему», «Веселі перегони», «Розшукуємо», «Підсумки», «На завтра» пропонували учням різні цікаві завдання. На уроці використовувалася інтерактивної дошки, яка допомогла викласти матеріал жваво і цікаво, а також сприяла тому, що урок був захоплюючим і динамічним.
Учні на дошці легко змінювали інформацію, переміщували об’єкти, створюючи при цьому нові зв’язки.
|