Нещодавно учні 2(6)-А класу гімназії провели захопливу віртуальну мандрівку вулицями рідного міста, намагаючись потрапити до казкових країн. Щоб узагальнити та повторити вивчене з теми «Іменник», вони вдома готували групові проекти (лінгвістичні казки) про РОДОЛАНДІЮ, ЧИСЛОМАНІЮ, ВІДМІНКЕНДІЮ, ВІДМІНІЮ, ОРФОГРАФІЮ.
Потрапити в казкову країну гімназисти могли вулицями Миколаєва, дорожніми вказівками були відповіді на запитання краєзнавчого характеру. Перша вказівка знаходилась біля пам’ятного знака поетові на вулиці, яка носить його ім’я. А завершувалася мандрівка на вулиці поета, батько якого був ковалем. Коли учні потрапляли в кожну з країн, вони колективно виконували завдання, навчаючись працювати в групах, прислухатись один до одного.
Гімназисти оцінювали роботу на уроці разом з учителем. Вони виставляли бали за лінгвістичні казки, визначали, який вклад у виконання завдань зробив кожен член групи. А вчитель оцінювала правильність і швидкість виконання роботи.
|