13 грудня вчителем Чень Г.Р. було проведено урок-проект у 6(10) класі на тему «Тригонометричні формули додавання»
Метою уроку було вивчення та засвоєння тригонометричних формул; формування вмінь відтворювати та обґрунтовувати зазначені формули, застосовувати їх для обчислення значень та перетворення виразів.
Урок пройшов під девізом «Три шляхи ведуть до знань: - шлях роздумів – це шлях найблагородніший; - шлях наслідування – це шлях найлегший; - шлях досвіду – це шлях найтяжчий». Учні виступали в ролях істориків, поетів та практиків, демонструючи при цьому підготовлену презентацію. Учитель підготував різноманітні вправи, використовуючи для цього інтерактивну дошку.
Під час уроку учні проявляли логічне мислення, математичну кмітливість, набуті знання та вміння з даної теми.
Педагог під час уроку залучав учнів до індивідуальної та колективної робіт, роботи в парах.
|