Проведено моніторинг результатів державної підсумкової атестації навчальних предметів у 5(9)-их класах . В основному вони збігаються з річними балами учнів. Це свідчить про те, що вчителі об’єктивно оцінювали рівень навченості гімназистів. Відмінні знання з усіх предметів (10-12) балів за підсумками річного оцінювання та державної підсумкової атестації показали:
- 5(9) – А клас Іщак Ірина, Онищак Юлія, Якубів Ірина, Яцишин Наталія;
- 5(9) –Б клас Здебський Степан, Шевчук Лілія.
Проведені членами комісії державні підсумкові атестації у 5(9) –их класах з української мови, математики та англійської мови показали переважно достатній та високий рівень навченості учнів.
Так, з української мови якісний показник 5(9)- А класу -80,9 % та 5(9)-Б класу - 96% ; з математики- 5(9) – А клас - 86 % та 5(9) –Б клас - 81 %; з англійської мови - 5(9) – А клас -81 % та 5(9) – Б клас - 80,7 %.
Загальний якісний показник навченості учнів високий, що свідчить про професійний рівень учителів гімназії.
ДПА з української мови написало 47 учнів 5(9) –их класів. Учитель Онишко Л.В. у 5(9) -Б класі об’єктивно оцінює навчальні досягнення гімназистів на різних етапах опанування учнями матеріалу програм (розбіжність між річними оцінками та ДПА становить 4%). Суттєву розбіжність у названих показниках 14,3% виявлено у 5(9)–А класі (уч. Шелепетень Н.А).
За результатами державної підсумкової атестації з математики (уч. Фарат Л.М.) проаналізовано навчальні досягнення гімназистів. Якісний показник за річним оцінюванням становив у 5(9)-А кл.- 57% ; ДПА- 86 %; розбіжність 29%. 5(9) –Б класу - річне оцінювання 58%; ДПА -81%; розбіжність 23%. Така невідповідність оцінок свідчить про необ’єктивність оцінювання вчителем навчальних досягнень учнів.
Якісний показник з англійської мови за підсумками річного оцінювання в 5(9) – А класі – 81 %; 5(9)-Б класі -81% (уч. Змроць Г.М.), а за результатами ДПА – у 5(9)-А кл.-81 % ; у 5(9)-Б кл.- 80,7% ( повна відповідність оцінок у 5(9) –х класах).
|