Гімназія завжди йде в ногу з часом щодо застосування новітніх технологій у навчально-виховному процесі. У рамках гімназійного конкурсу на кращий урок з використанням інтерактивної дошки вчителем англійської мови, Хмелинською І.Р., проведено урок-проект у 6(100 класі з теми «Їжа. Рецепти». Завданням уроку було розширити та систематизувати вміння учнів за допомогою нового лексичного матеріалу спілкуватися про їжу, аналізувати смаки та уподобання людей у харчування, дізнатися нові рецепти страв; навчати учнів лаконічно висловлювати свої думки, чітко інтерпретувати результати досліджень, розвивати вміння самостійно підбирати інформативний матеріал; виховувати культуру здорового харчування.
Під час уроку учні брали активну участь у різних видах діяльності, працювали в парах та групах. Робота в класі велася з використанням інтерактивної дошки: аудіювання тексту мовою носія, письмо, читання (Running dictation).
Результат уроку-проект була: презентація книги рецептів для нового кафе у нашому місті, яку учні підготували заздалегідь; меню сніданку, ланчу, обіду та вечері для цього ж закладу харчування.
|